FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Racers for Race
Rózsa RS 2014.06.21 - 22.
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
FRH találkozó Endurance!
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
FRH találkozó Élmények...
Nincs füst, nincs zaj...
FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Controller Magazin és a Forza 5
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
2011 LA Design Challenge A 8. alkalommal megrendezésre kerülő LA. formatervezési versenyen...
Forza 6 Demo Szerintem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
Szirák RS 2014.05.23 - 24.
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
2014 Összefoglaló
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Valósághű fotók Elképesztő kameratrükkök!
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
A Nagy Futam
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Ez nem mai hír, csak most bukkantam rá, és mint érdekesség rakom ki. Júniusban itt az oldalon is...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
FRH Találkozó Versenyezzünk élőben! HOLNAP!!!
Staff Team BT
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Teher- robogó? Kubo!
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Le Mans 4H Emléklapok
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
FRH és a Forza 6
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Újabb FRH póló
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Igen, jól látod kedves barátom! Hiába csóválod a fejed, hogy ez lehetetlen, meg biztos jól...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
Az első Millenium Racer
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Karácsonyi adományozás! Egységben az erő!
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Általában az eleve menő, különleges, sportos autóknak szoktak vadul nekiesni a tuningcégek, hogy még szebbé, gyorsabbá vagy legalább egyedivé alakítsák át őket, de az eredmény általában minimum megosztó. A DC design más utakon jár: volt gyomruk nekiállni a Ford Ecosportnak, és azt kell mondanunk, érdemes volt.
Az indiai cég meglehetős tapasztalatra tett már szert a kevésbé exkluzív autók optikai és beltértuningja terén, hiszen a Nissan Evaliából és a Dacia Duster helyi kiadásából, a Renault Dusterből is készítettek már DC módra átszabott változatot. Arra a tényre építik stratégiájukat, hogy az ember lényegesen hosszabb időt tölt az autó belsejében, mint odakintről szemléli, ezért az átalakításnál leginkább az utastérre koncentrálnak.
A Ford Ecosportnál mégis úgy érezhették, elkerülhetetlen az orr átszabása, és nem végeztek félmunkát. Bármilyen durva fekete maszkot kapott a kis Ford, a gyárinál nem lehetett rosszabb, és a maga nemében ütős is lett a DC-féle orr. Elképzelhető, hogy egy ilyen karakteres ábrázattal könnyebb lenne eladni a kis szabadidőautót.
Igazán komolyan mégis az utastérnek estek neki az indiaiak. A hátsó ülést kettévágták, hogy közé toljanak egy komplett pultot, a vezetőülés háttámlájára pedig a legnagyobb képernyőt szerelték, ami csak elfért. Az első utasülés lehajtható, lábtámaszként használható, így az olcsó kis Fordban a tuningmesterek szándéka szerint hasonló kényelemben lehet majd utazni, mint egy S Merciben. A középkonzol apró kijelzőjét is gigantikus monitorra cserélték, és a fotók alapján tényleg olyan szintre hozták a spórolós Ecosport belterét, amilyet általában csak felső kategóriás limuzinokban láthatunk.
Nehéz lenne megjósolni, mekkora sikerre számíthat az üzleti modell, de vitathatatlan, hogy ezt a piaci rést eddig senki nem tömte be. Bár a Dusterhez és az Ecosporthoz képest a luxusautók az igényes beltéren kívül mást is tudnak nyújtani, az ilyen költségoptimalizált autóknak általában tényleg az utastér a leggyengébb pontja. Ha ezen - és az Ecosport esetében a nehezen emészthető megjelenésen – igazítanak az indiaiak, az mindenképpen egy jó irányba tett lépés.
Forrás: totalcar