FM5 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Forza5 Controller NASCAR

Tartalomjegyzék

Controller
NASCAR

EREDMÉNYEK

 

 

 

 

 

 

Sziasztok!

Lefutottuk első „NASCAR”-nak mondott futamunkat a Forza5-ben, ami egyúttal a Controller Magazinnal való kapcsoltunk kezdete is. Ovál pályán gurultunk, de nem kifejezetten Nascar autókkal, majd talán az FM6-ban az is lesz. Örülünk, hogy jött új versenyző (Kidari) és a régiek közül is neveztek olyanok, akik még nem voltak FRH NASCAR futamon.

A 18:30 kezdést picit hátráltatta ismét a tökéletesnek egyáltalán nem mondható LIVE szolgáltatás. Nem tudtak csatlakozni a versenyzők, az meghívókra kattintva idegen lobbiba dobálta őket, Aztán a pályát nem akarta betölteni, stb. Teljes áramtalanítás és új lobbi készítés a belépési mizériát orvosolta, de a futam alatti lagok, a hallak – nem hallak kínlódás, és a „ledobta a lájv menjünk ki érte” megmaradt.

Sikerült 19:30-kor elrajtolni. Pompás felvezető kör után repülőrajttal kezdtük meg a száguldást. Rögtön ment az adok-kapok. A terv az volt hogy majd a piros és a kék csapat egymás ellen küzd, de hiába állítottam be a lobbit, a térképen mindenkit egyforma színnel jelölt a játék. Maradt az egyéni küzdelem. Pár körrel a rajt után egy szerencsétlen lag miatt pár autó ütközött a célegyenesben, amit újabbak követtek mivel lehetetlen volt kikerülni őket. Én is éppen szélárnyékában voltam és már nem tudtam elhúzni az autót jobbra. Akaratlanul is megpöcköltem az előttem lévő jobb hátsó sarkát, amiből persze újabb kipördülések lettek. Ilyenkor azért kell egy bizonyos fokú szerencse is a dologhoz, mert sokszor a füsttől semmit nem látni a baleset körül, de ugye nem veszed el a gázt. Taposod tovább és vagy megúszod, vagy nem. A másodpercek töredéke alatt kell lereagálni a dolgot, mikor feltűnik az álló autó keresztben a pályán. Rögtön többen Safety Cart kértek a pályára, hogy legyen idejük kimenni a boxba autót javítani.

Az SC kérés alatt újabb baleset történt, mert Suxyyy a kérésre azt hitte, hogy már lassítani is kell és emiatt Zsozsa beledurrantott. Arra figyeljetek minden futamon, hogy az SC mindig csak akkor jön be, ha a lobbivezető azt mondja! Olyan is volt már hogy valaki poénból bemondta, ilyenekre nem kell figyelni. A lobbivezető figyeli, számolja hányan kérnek, és ha kell behívja.

Ezeket a sorokat nem lehúzásnak kell felfogni! Ezt csak azért írom, mert a tegnapi nap során is ment a hiszti egy másik Forza fórumon (ahol az év mindennapján a játékokról beszélnek), hogy mi mekkora köcsögök vagyunk, mert lehúzzuk az illetőt. Nem. Mindenki hibázhat, előfordul, és büntetést sem adunk ilyenért. Mi csak azért említjük meg az ilyen eseteket, hogy ebből mások is okuljanak és talán ők már nem követik el ezt a hibát.

Remek csaták voltak, bár még jobb lett volna, ha annyian vagyunk a pályán amennyi nevező is volt. Nagyon jó hangulatot tud teremteni a vonatozás miközben egymást váltogatva használja ki az ember a másik szélárnyékát. Aztán vagy jól ráfordulsz a nagy ívre vagy lendületet veszítesz és a másodpercek töredéke alatt lemaradsz, lehet újra ledolgozni a hátrányt. Ha nagyon behúzod belső ívre, akkor előfordulhat, hogy beragadsz, mert a fű megfog. Ha túl nagy sebességgel fordulsz, könnyen a palánkon találod magad. Mindenkinél ment a centizgetés, nem igazán volt egy autó sem amelyiknek ne sérült volna a jobb oldala.

A második futam szintén rosszul kezdődött, mert Navyba belelaggolt valaki az első körben, Ő kérte is az új rajtot, de ezt sajnos többen nem hallottuk, a legnagyobb baj hogy én sem. Szegény Navy úgy döntött, ha nincs új rajt, akkor Ő köszöni szépen és kilép. Komolyan sajnálom. Csobad szintén távozni kényszerült, mert a futam előtt ismét egy rendszer hiba miatt választani kellett, hogy vagy Ő megy vagy Kidari. Mivel Csobad mindenképpen ment volna dolgozni, így feláldozta a helyét és kilépett. Nagyon köszönjük!

Azt pedig, hogy hogyan lehet elveszíteni egy futamot az utolsó körben (ha jól emlékszem az első helyről esett vissza az illető), elmeséli majd az érintett a cikk alatt. Szerintem mindenki Őt sajnálta a legjobban, mert simán megérdemelte volna a dobogót, becsülettel küzdött.

Óvás nem érkezett, az eredmények érvényesek! Gratulálunk mindenkinek! Akiknek nagyon tetszett az autó, azoknak most már elárulom, hogy a versenynaptárunkban január óta szerepelő V8 Supercars bajnokságban (beküldő: pedro) ezekkel az autókkal fogunk menni!

   

 

Nagyon köszönjük a Controller Magazinnak a támogatást! A nyerteseket itt a weboldalon, privátban értesítem. Figyeljétek majd az üzeneteket és válaszoljatok hama-hama!

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!