FRH Örökranglista 2013 Egy korszak ismét "lezárult" a csapat számára... Táblázat...
Isle of Man TT, 2011 2011. június 13., hétfő 09:11 Ott állok Giacomo Agostini, Phil Read, Kel...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
THE END
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
Új FRH ajándéktárgyak!
Le Mans 4H Emléklapok
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Most akkor vége?
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Újabb Bulirendszám-os autó! A márka maradt, a köntöst viszont újragondoltuk.
A Skoda Octavia RS hazai bemutatójáról ...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
Zöld Pokol - forma autó Andreas "Andy" Gülden a Nürburgring Vezetéstechnikai Akadémia vezetője a...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
GT Open - festőverseny Szavazz te is!
FRH találkozó Pénzbefizetés nov. 3-ig!
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Controller Magazin és a Forza 5
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Luke, én vagyok az apád
Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Kesjár Csaba ma lenne 50 éves... Sokan gondoltuk azt anno (és talán sokan hisszük még ma...
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
FRH és a Forza 6
Magyarországon? Élménybeszámoló
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
Újabb FRH póló
Jelentkezz stafftagnak és segítsd Te is a csapat működését! Szívesen segítenél az FRH...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Ismét elkészült egy pompás matrica a Forza 3-ban! Mikor Michelisz Norbi megjelent a...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
UTOLSÓBÓL ELSŐ, VAKON Ilyet még nem láttál!
Hálózati beállítások avagy az Open NAT aranyat ér
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
Az első Millenium Racer
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
DTM - legjobb festés Eredményhirdetés!!!
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Luxus telefont ad ki a Lamborghini Te előrendelsz?
BMW Car Dashboard Design Mindent a szemnek...
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
2014 Összefoglaló
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Lotus a Rallyban A 70-es 80-as évek fordulójának rally világbajnokságain a Lotus sikeres gyártó...
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
A Bulirendszám és a Forza Racing Hungary Nagyszerű hírt közölhetek az FRH csapatagokkal!...
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
PRH - Ranga Car Pack A Forza4-ben is elkészültek a Ranga autók. Ma délután már felkerülnek a...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
FRH Karrier
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
MIGREN csapattársunk új FRH lógói. A kirakatomban megtaláljátok. FRH csapattagoknak elküldöm...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
Teher- robogó? Kubo!
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Michelisz Norbi itthon! 2 Tegnap délelőtt hívott Sanya, hogy ha ideje engedi akkor találkozni...
Nincs füst, nincs zaj...
A Nagy Futam
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Infiniti Red Bull Renault
Sziasztok!
Ebben a cikkben inkább majd a képek beszélnek, na és legfőképpen a videó, de azért illik némi szöveggel is tarkítani, hogy amolyan élménybeszámoló szaga legyen a dolognak.
Az esemény a 2014 május 1-én Budapesten rendezett „Nagy Futam II”.
Az egyik programja volt ennek a napnak az Infiniti Red Bull F1 Show, ahol Daniel Ricciardo és David Coulthard egy F1 Red Bull-Renault-val tartott bemutatót a Lánchíd és a Margit híd között.
A Renault Magyarországnak köszönhetően, egy napot tölthettem a Red Bull csapattal. Emiatt a többi programból nem igazán láttam semmit, de mivel egyszer adódik az ember életében ilyen alkalom, nagyon nem is foglalkoztam mással.
Az autó egy 2011-es modell, minden bemutatóra ezt hozzák, a mostani WSR futamon is ez volt. A bivalyerős gépben ugye még 2.4 literes V8-as motor duruzsol. Vagyis inkább dübörög, ennek még igazi Forma–1-es hangja van! Egy kolléganőm társaságában voltam, aki tudott angolul és tolmácsolt néha, plusz jórészt Ő videózott és fotózott.
Jobb lett volna ezt még akkor leírni, amikor frissek voltak az élmények, de egyéb okok miatt csak most tudtam cikket készíteni az eseményről. Amit lehetett mindent megnéztem. A szerelőkamionjuk valami nagyon profi. Egy egész kamion tele fiókokkal, de tényleg, és mindennek meg van a helye. Ami éppen kell, azt egyből megtalálják. A bemutató végén is két ember csak azzal foglalkozott, hogy szinte mérnöki pontossággal a helyére rakják a dolgokat a kamionban. A tisztaságról nem is beszélve…
Az első dolog amire felhívták a figyelmem, hogy mindig figyeljek, ne legyek útba. A szerelőnek mindig elsőbbsége van ha összetalálkozunk. nem fog kikerülni, hanem simán fellök ha útban vagyok, mert Ő arra számít hogy félreállok. Olyan ez mint a lekörözésnél az ideális íven maradás, hehe. A szerelők „nem sokat” dolgoztak, de amikor pörgés volt akkor látszott, hogy nagyon értik a dolgukat és ugye nincs pardon, nincs hiba lehetőség. Jól keresnek, de egy évben nem sokat vannak otthon. Azt mondta a szerelő: - „Én veszem meg a bort otthonra, de nem én iszom meg.”
A motort már egy nappal előtte elkezdik melegíteni, 60 fokos hűtőfolyadékot keringetnek a rendszerben, amit csak indításnál vesznek le, még véletlenül se legyen hidegindítás amit ugye elég nehezen viselnek ezek a precíz motorok. Mutogatták a laptopon a telemetriát is amit figyelnek verseny alatt. Nos, hazudnék, ha azt mondom mindent értettem, mivel qrva sok adat volt, borzasztó sok. Mindent látnak, ami az autóval történik, és amit a pilóta művel az autóval. Plusz verseny után mindent kielemeznek. Ha valamit hibáznak büntetés a jutalom, de ez a pilótára is vonatkozik.
Életemben először láttam F1-es papucsokat is ennyire közelről. Az elsők 245/660, a hátsók 345/660 és 13-as felnikkel. Gondoltam megemelem, kiváncsi voltam a súlyára. Hihetetlen könnyű volt pár kiló az egész, azt hittem eldobom a lendülettől, amivel neki feszültem, hehe.
A kormány, ami az autókban volt, egy úgymond "butított" változat volt, nem olyan, mint a mostani autókban van. Elmagyarázták melyik gomb mire való, majd a kezemben foghattam az 5ezer „jurós” cuccot. Érdekesen puha gumiborítása van, de nagyon jó a fogása. A gombok pont kézre álltak és a váltófülek precízen működtek.
Nagyon vártam, hogy ott közvetlenül mellettem beröffentsék a technikát. Kaptunk füldugókat, nehogy gond legyen. Amit használtam is, de természetesen ki az a barom, aki ne szeretné hallani a hangját, ha már egyszer ott áll mellette. Egy kis időre kivettem és élveztem, nagyon durva, hidegrázás!
Mindent fotózhattam kivéve az autót hátulról, mivel nem volt rajta burkolat és nem engedték. Érdekes érzés volt, hogy mászkálhattam az autó körül, miközben az emberek a kordonhoz préselődve egymást lökdösve tolongtak, hogy lássák, hallják az indítást vagy éppenséggel Ricciardo-t. Jófej voltam, és ha láttam valakit, aki lelkesen fotózza az autót akkor elkértem tőle a gépet és lőttem pár képet a fülkéről belülről, illetve a kormányról. Jó volt látni, hogy mennyire örülnek neki. Egy bácsika még meg is kérdezte mivel tartozik.
Ricciardo-ért természetesen a csajok oda meg vissza voltak. Valóban egy laza figura, a tv riporterekkel végig poénkodta a riportot. Viszont a nap végére azért már látszott rajta is a fáradtság, és a színfalak mögött már nem volt az a vigyorgós, Ő is emberből van, hehe.
Én köszönöm ezt a napot a Renault Magyarországnak, felejthetetlen volt és kívánom mindenkinek, hogy ha ilyen lehetősége lesz, ne hagyja ki!
Pár képből és hidegrázó motorhörgésről késztettem egy videó. Nézzétek végig! Érdemes! A volumét pedig tekerjétek fel.