FM5 Lezárt Online Versenyek

Szép volt, jó volt, történelmet írtunk itthon, de semmi sem tart örökké.

Forza5 Astra Cup 2

Tartalomjegyzék

 

Első lobbivezetésem a Forza5-ben nem indult olyan zökkenőmentesen, mint ahogy vártam, de a kezdeti nehézségek ellenére sikerült túltennünk magunkat az időmérőn.

A pálya szerintem már egyikünknek sem volt új, de meglepetéseket bőven tartalmazott. Mindhárom futamon történtek balesetek, amik a falak közelsége és a már sokak által kedvelt „utolsó sikán”-nak volt leginkább köszönhető. Ettől független mindenki végigtolta a futamokat és az összvisszhangja is pozitív lett az estének, mindannyian élveztük. Részletekbe én már nem mennék annyira bele, mint Crazy, illetve aki ott volt, úgyis tudja milyen remek kis versengés volt végig. Aki meg nem, annak kárpótlást nyújt Zsozsa részletes összefoglalója.

Az első futam lobbi beállításánál történtek miatt viszont „figyelmeztetem” magam, hogy legközelebb ne fordulhasson elő ilyen (nem állítottam be a szimulációs módot, így sérülés nem volt)!

Gratulálok Mindenkinek, az eredmények érvényesek!


 

Megtiszteltetés volt, hogy az első KÉT lobbis Forza 5 versenyükön vihettem a „B” lobbit. Természetesen közben sajnáltam, hogy Ice nem tudott eljönni a futamra, de a következő futamokon már Ő is gyakorolhatja lobbivezetői feladatait.

Sosem gondoltam volna, hogy az a verseny fog ekkora népszerűségnek örvendeni, amivel a Forza 5. részét megnyitottuk és ugyanakkor az első 3 futamos bajnokságunk. Akikkel anno indultunk ezen a bajnokságon éreztük, hogy nagyszerű ötlettel állt elő Voala, és mindenképpen majd meg kell ismételni tele lobbival is. Na de két lobbival?

Nagyok vagytok! Mindenkinek köszönjük a nevezést, és reméljük élvezni fogjátok az elkövetkezendő 3 futamot is.

Az időmérő okozott meglepetéseket, ugyanis volt, akit kidobott a lájv és volt aki oda sem ért. Emiatt a 2. lobbi rajtrácsán gyengébb idővel is remek helyet lehetett szerezni.

Mind a 3 futam tökéletes rajttal és lagmentesen lezajlott. Prágában még nem volt olyan versenyünk amikor ne lett volna baleset, mivel ez egy zárt pálya. Mégis van egy kis varázsa a dolognak, mivel néhány helyen elég szűk a pálya és lassítókkal tűzdelt, ezért könnyen előfordulhat egy kis WTCC-s lökhárítózás. Ami kétségkívül megdobja a hangulatot. ha viszont hibázik az előtted lévő akkor nagy valószínűséggel magával ránt, ez sajnos ilyen, benne van a pakliban. Magam is így jártam az egyik futamon és szerintem még többen is. Voltunk páran akik nemcsak egyszer, hanem többször is voltunk boxban. Ilyenkor derül ki mennyire jól tették a Turn10-es srácok, hogy kompletten javítják az autókat, az idomokat nem kifelejtve! Egyedül a szélvédő marad repedt, de annyi meg kell, számomra csak még izgalmasabbá teszi a versenyt és a játékot.

Zsozsa írt pár sort a fórumon a futamokról, amit lehet sokan nem is olvastak. Így utólagos engedelmével beraktuk ide a cikkbe. Át is adnám neki a szót, az eredményekhez pedig gratulálok mindenkinek!

„Na pár szó a tegnapi Astra kupa "B" lobbijáról! (végre sikerült erőt gyűjtenem a kimerítő futamok után)

Szóval, csak, hogy stílszerűek maradjunk, ez jobb volt mint egy lovaspornó! :D Az ilyen versenyekért érdemes!


Végre egy pálya, ami nem a szokásos - nekem már néha marha unalmas - Catalunya, Road At/Am akármi. Itt mindenki képes hibázni, hála a jó kis sikános résznek, meg villanyossínnek, meg macskakőnek. És hát nagyjából hibázott is mindenki (milyen jó már, hogy a box, pont a sikán után van!) , úgyhogy marha izgalmas versenyek voltak. Legalábbis magam részéről biztosan. Ilyen se volt még, hogy bármely lobbiban az időmérő alapján az élről induljak. Sajna az első verseny utolsó körének, kb. utolsó olyan kanyarjában, ahol még lehet előzni, HunPC utolért és hibára kényszerített, úgyhogy buktam is az elsőséget. Aztán a második versenyen szintén HunPC-vel küzdöttem a 3. helyért és a befutónál biztos volt köztünk 2 ezred, most az én javamra. A harmadik futam már nehézkesebb volt, mert ott jó hátulról indultam és valakinek a csomgaterébe mindig sikerült beépülnöm..  Először Adam79-nek segítettem rá a kanyarvételére hátulról , aztán a futam legutolsó kanyarjában Crazy-be építettem bele egy Vauxhall emblémát, mert még nem volt a kocsiján elég. De ezeket az áldozatokat vissza is engedtem szépen. Szerencsére ezekből nagyot nem sérültünk. Viszont a Crazys jelenet után volt az, hogy Kenni érkezett hátulról a célegyenesben, én ugye éppen nyertem vissza a sebességem az ütközés után és hát marhára nem néztem én tükörbe (még bennem is volt a harctéri ideg az ütközés miatt) és kihúzódtam teljesen Kenni elé és félig felkentem a falra. Monnyuk ő se kiabált, hogy vigyázz jövök ezerrel, na de akkor is az én bénaságom volt, aztán így be is sodródtunk a célbe, én Kenny előtt, ő meg ugye így logikusan, mögöttem. :D 

Én magamat, ahogy már írtam sosem fogom megóvni, mert nem szándékosan genyózok senkivel, viszont Kenni! Nem sértődöm meg, ha ezt megóvod, sőt javaslom is! Az ütközésem után óvatlan voltam és nem néztem se jobbra, se balra, se hátra, lendületből simán elmentél volna mellettem... Szóval hajrá! ;)

Szóval volt itt minden, mint a búcsúban! FalseGo-nak volt köridő/felkiáltójel bug-ja :D , Jube-ről megtudtuk, hogy a piros csík diktálja az ütemet, vót itt móka, kacagány, na meg lovasporesz.

Csak egyvalami nem volt.... LAG smiley „- Zsozsa

            



 

 

NINCS jogosultságod hozzászólást írni!