Eredmények
Sziasztok!
Lefutottuk a Classic DTM Quick Race futamokat és azt kell, hogy mondjam, izgalmas versenyt sikerült összeraknia a kitalálónak, Fusy0N1337-nek. A laggok ismét feltűntek a színen és nem segítették a versenyünket ezen a napon. Az időmérőn Fusy0N bizonyult a leggyorsabbnak. Szerintem nem árulok el nagy titkot, hogy ő volt az egyetlen, aki be tudott menni az időmérőn 1:30 alá.
Amikor aztán jöttek a futamok, elszabadult az internet ménese és olyan laggokat okozott, hogy az első futamot 2-szer, a másodikat meg 1-szer kellet újra indítani. Az első futamon sajnos nem ért fel a mezőny, így aztán elmentünk még 1 felvezető körre. Itt megjegyezném, ha a mezőny nem ér fel, akkor nem kettesével, hanem libasorban kell elrajtolni. Ugyanis ez a kör már SafetyCar fázisnak minősül. Mindegy is, mert az első balos kanyarban megtörtént az, amit mindenki megjósolt, dirr-durr csitt-csatt volt és a pályára hajtott a SafetyCar. Miután kiment a biztonsági autó nem voltak olyan „nagy” történések, aminek akkora jelentősége lett volna, hogy több pilótának is befolyásolta volna a versenyét. Voltak persze nagy csaták.
A második futam is hasonlóan indult, csak annyiban különböztek egymástól, hogy James-t meg kellett kérjem, hogy hagyja el a lobbit, mert pl. nálam 50 méterrel a föld felett repült, annyira laggolt. Itt is volt ám pity-puty. Itt is voltak ám izgalmak gazdagon, főleg CoolG és HawkStorne között. Amikor Fusy0N-nel beszéltem, akkor csak annyit mondott, hogy ő már csak a saját idejével harcolt. Hát itt is bement 1:30 alá. Összességében remek futamok voltak (ha a laggokat nem számítjuk bele).
Egy óvás történt részemről, így azt Cool-nak küldve, ő vizsgálta ki!
„Óvásomat szeretném benyújtani L4NC3L0T ellen az első futamon végrehajtott manővere miatt. A SafetyCar fázis alatt SZÁNDÉKOSAN belém jött hátulról és amikor szóvá tettem azt a választ kaptam, hogy legalább akkor én is bemegyek a boxba.”
Cool megállapítása:
"A visszajátszás alapján a hátsó egyenes előtti jobb kanyar előtt egymás mellett haladt a két pilóta. L4NC3L0T elkezdett kigyorsítani, viszont Kicsi az előtte haladó autótól való távolság tartása végett elvette a gázt. Szándékosság kizárható, mert látható, ahogy L4NC3L0T próbálja jobbra elkerülni az ütközést, de a cockpit nézet miatt már későn vette észre Kicsi autóját.
L4NC3L0T-ot figyelmeztetésben részesítem, mert a SafetyCar alatt nem az előtte lévő autója mögött haladt és ebből következett be az ütközés."
A következő versenyzőknek pedig figyelmeztetés jár a szponzor matrica hiánya, illetve tetőre helyezés miatt:
Zsozsa –tetőn van a Securitas matrica,
Mazso HUN – nincs Staff Team matrica,
James19931125 –nincsenek támogatói logók.
Mindenkinek köszönöm a megjelenést, az eredmények érvényesek és további remek versenyeket kívánok!
X Kicsi X