Forza Racing Hungary póló - matrica (UPDATE) avagy most sem fenékig tejföl az...
MIDEX Cered RS 2014.04.12-13
ÚJ FRH TAGKÁRTYÁK! Forza 5
Maximulator bemutató Nem olyan régen kaptunk egy megkeresést a Maximulator csapatától,...
Forza és én... Egy lelkes Forza rajongó írását olvashatjátok. Ami az FM3 és...
A közös cél érdekében, a Mad Catz és az MLG, azaz Major League Gaming. Hogy megalkossák a...
Game Day Köridő Kattints ide és kövesd a ranglistát: LIVE...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenyének...
FRH Találkozó 2013 Gokart Emlékezetes nap...
2011 Karácsonyi Adományozás Bizonyára emlékeztek, hogy tavaly az ünnepek előtt, az...
Novemberben érkezik a Nissan GT-R Nismo változata...
Budapest titkos utcai versenypályája Gondolom senkinek nem mondok újat, ha azt mondom...
Egyre gyorsabban közeledik az idő, mikor is megjelenik a Forza Motorsport 4. Többen kérdezték,...
Nagy Futam II Infiniti Red Bull Renault
Zengő Motorsport: Miért szeretjük Michelisz Norbit?
A JAS Motorsport cégről Mindent láttunk már, amit látni kell. A teszt megvolt, menjünk...
Együtt a legenda és az utóda Egy jól kitalált videóval népszerűsíti a nemrégiben...
Egy lelkes Forza rajongó, gondolt egyet és kettő lett belőle. Akinek mindene az autó annak biztos...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Controller Magazin és a Forza 5
Remélem Michelisz Norbi és rajongói nem veszik sértőnek, hogy első komolyabb matricázásom a...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
B.Ú.É.K. Örülök, hogy egész évben itt voltatok. Akár regisztráltként, akár csak...
Forza 4 Örökranglista Mivel tegnap volt pontosan 6 hónapja (fél éve), hogy megjelent a...
Galáék újra porondon Képzelt riport egy nagygombosi...
Bemutatkozik a Zengő Junior Team! A Zengő Motorsport két autóval benevezett a...
Forza Racing Hungary Autóklub a Forza 4-ben! Kihasználva a játék lehetőségeit létrehoztunk...
FRH találkozó Endurance!
Trollok útján bringával 80-nal rükvercben Te be tudnád vállalni?
Most akkor vége?
Elkészültek az FRH emléklapok Végre...
Nagy nap, hiszen kettő említésre méltó esemény is történt ezen a napon. Először...
FRH találkozó Pénzbefizetés okt. 20-ig!
FRH Karrier
Karácsonyi adományozás Tavaly megmutattuk mindenkinek, hogy az FRH (Forza Racing Hungary)...
Stadium Super Trucks A világ legjobb autóversenye
Forza 6 Demo Szerintem...
Végre elkészültem a Tökölön készült képeim összefűzésével. Ami érdekes lehet. a videóban...
Magyarországon? Élménybeszámoló
Na srácok. A póló ügy. Többen megkerestek a csapatból, hogy ők szívesen rendelnének...
Evo testközelből Szfvár. 2010-05-28 Hihetetlen élményem volt szerdán, Gunti barátom...
Gyors infó azoknak akik jönnek vasárnap valamelyik online versenyünkre! Rendhagyó...
Ismét Supercar találkozót rendeztek a Japánok, Fuji hegy lábánál.. A találkozó résztvevői:...
FRISS INFÓK!!! A holnapi napon 9:00-tól elérhet aki akar a következő telefonszámon: +36303261063...
Teher- robogó? Kubo!
Kagylóülésből kagylóülésbe… Sokan úgy tekintenek a számítógépes/konzolos...
Örökranglisták 2009.10.28.-án indult az eslő teszt futamunk. Azóta nem kevés idő eltelt és itt...
FRH TALÁLKOZÓ Még frissek az élmények…
Megjelenés december 6-án, tehát a Mitulás Báti hozza! A Microsoft bejelentette az új...
FRH találkozó a Hungaroringen Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
18. Veszprém rally - 2011.07.09. Tűző napsütés, ezer fok. Sör, üditő, és szendvicsek...
Alkatrész- vadászat Kínában Ilyet még nem láttál...
Az első Millenium Racer
Van egy csapattársunk aki már több éve folyamatosan segíti a csapatot a munkájával. Ő...
Szilveszter Rallye 2012 Gala sporttársunk az év végén sem fért a...
Dvorcsak és London Ő az a srác a csapatból akit a pályán nem sokat látunk, de kezdetektől...
Ordas kamu a fekete fallosz? Ott voltam. Láttam. Megtapogattam. A Nissan Deltawing, bizonyos...
Forza 4 festés Migren "tollából" Egy csokorba szedtem Migren77 újabb alkotásait
TORA 24 órás verseny (FRISSÍTVE! 09.16.)Van aki hallott a dologról, van aki nem. Egy biztos nem...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Lezárult a FRH (Forza...
Magyar győztes a RaceStar tehetségkutató versenyén!
Migren fotópályázata Katt a Bővebben gombra aztán irány kattintgatni a Forza4 -ben a...
Újabb autók a PRH SHOP-ban!!! Primordial Racing Hungary Kettő vas került fel, amit használjatok...
Xbox ONE vagy nincs? Bécsi túra a csodamasináért...
FRH JÁTÉK! Sorsolás
Mikulás teszt! Melyik jobb BMW? Olvastak már teszt-interjút? Nem? Ok, mert én sem írtam eddig,...
Egy önzetlen felajánlás Szeretném megköszönni a Black Ball Sharks biliárd csapatnak és személy...
Az INTERNATIONAL SUPERSTARS SERIES egy az FG GROUP által szervezett versenysorozat, mely 500...
Staff Team BT
Ez a cikk ismét egy autó matricázásáról szól, de most fordított a...
Szilveszter Rally 2013 Galuska Szabolcs – Várfalvi Gábor Lada 21074
FRH 2.Szülinap "Nem kétséges mikor vette kezdetét az autóversenyzés, az nap amikor...
FIGYELEM! A napokban két Xbox Live profilfeltörésről is olvastam.
Ahogy már megszokhattuk több év alatt, karácsonykor akcióba lendül az XboxKlub.hu és...
Migren77 és a Ferrari 599XX Corrupted keresett valamelyik nap az XBox Live-on, és kérte...
A PRH csapat garázsából kigördült az első Forza 4-es autó. Ami rögtön átszállításra került a...
A Top Gear tesztpálya felkerült a Google Street...
Örömmel jelentem be a Primordial Racing Hungary legfrissebb kiadását. Egy S700-as Lamborghini...
FRH találkozó Élmények...
2014 Összefoglaló
Ford A-modell Akik esetleg Székesfehérváron járnak azok személyesen is megcsodálhatják...
Régen hallottunk Galáról Most nem csak a köridőzés hanyagolásáról van szó...
Forza Racing Hungary és a Securitas Kft. közös autófestő versenye Van szerencsém...
Riport Ray Mesterrel Milyen is az, amikor nem egy hosszabb délutáni futamot próbálunk...
FRH találkozó Szurkoljunk együtt Michelisz Norbinak a...
Zengő Roadshow Hatvan Összefoglaló
A Jalopmik autós híroldal (aminek néhány cikkét ezen az oldalon is láthattátok már) cikkezett...
Nincs füst, nincs zaj...
Ünnepi ADOMÁNYOZÁS! ODAÉRT AZ ADOMÁNY!
WTCC futam és FRH találkozó a Hungaroringen 13:00 - 13:15 között találkozunk a jelölt...
Trófea feleség Bemutatkozik az új Renault Mégane 275 Trophy
Újabb PRH autók a KlubGarázsban!!! Kettő vas került fel, amit használjatok bátran!
Újabb FRH póló
Itt a Primordial Racing Hungary legújabb kiadása. Ezúttal az alacsonyabb osztályok szerelmeseit...
A hachiroku (ez a Corolla GT beceneve, az AE86 gyári kód japán számneveiből: hachi: 8 roku:...
WTCC futam és FRH találkozó! Pár nap elteltével, még mindig erről beszélnek az emberek....
Le Mans 4H Emléklapok
Talán emlékeztek még, hogy kb. fél éve kiadtuk a PRH csapattal a ’BRUTAL ASSAULT Speed Pack’...
Replika, vagy nem replika? Mikor a kistestvér naggyá akar nőni...
FRH és a Forza 6
Infiniti Red Bull Renault
Sziasztok!
Ebben a cikkben inkább majd a képek beszélnek, na és legfőképpen a videó, de azért illik némi szöveggel is tarkítani, hogy amolyan élménybeszámoló szaga legyen a dolognak.
Az esemény a 2014 május 1-én Budapesten rendezett „Nagy Futam II”.
Az egyik programja volt ennek a napnak az Infiniti Red Bull F1 Show, ahol Daniel Ricciardo és David Coulthard egy F1 Red Bull-Renault-val tartott bemutatót a Lánchíd és a Margit híd között.
A Renault Magyarországnak köszönhetően, egy napot tölthettem a Red Bull csapattal. Emiatt a többi programból nem igazán láttam semmit, de mivel egyszer adódik az ember életében ilyen alkalom, nagyon nem is foglalkoztam mással.
Az autó egy 2011-es modell, minden bemutatóra ezt hozzák, a mostani WSR futamon is ez volt. A bivalyerős gépben ugye még 2.4 literes V8-as motor duruzsol. Vagyis inkább dübörög, ennek még igazi Forma–1-es hangja van! Egy kolléganőm társaságában voltam, aki tudott angolul és tolmácsolt néha, plusz jórészt Ő videózott és fotózott.
Jobb lett volna ezt még akkor leírni, amikor frissek voltak az élmények, de egyéb okok miatt csak most tudtam cikket készíteni az eseményről. Amit lehetett mindent megnéztem. A szerelőkamionjuk valami nagyon profi. Egy egész kamion tele fiókokkal, de tényleg, és mindennek meg van a helye. Ami éppen kell, azt egyből megtalálják. A bemutató végén is két ember csak azzal foglalkozott, hogy szinte mérnöki pontossággal a helyére rakják a dolgokat a kamionban. A tisztaságról nem is beszélve…
Az első dolog amire felhívták a figyelmem, hogy mindig figyeljek, ne legyek útba. A szerelőnek mindig elsőbbsége van ha összetalálkozunk. nem fog kikerülni, hanem simán fellök ha útban vagyok, mert Ő arra számít hogy félreállok. Olyan ez mint a lekörözésnél az ideális íven maradás, hehe. A szerelők „nem sokat” dolgoztak, de amikor pörgés volt akkor látszott, hogy nagyon értik a dolgukat és ugye nincs pardon, nincs hiba lehetőség. Jól keresnek, de egy évben nem sokat vannak otthon. Azt mondta a szerelő: - „Én veszem meg a bort otthonra, de nem én iszom meg.”
A motort már egy nappal előtte elkezdik melegíteni, 60 fokos hűtőfolyadékot keringetnek a rendszerben, amit csak indításnál vesznek le, még véletlenül se legyen hidegindítás amit ugye elég nehezen viselnek ezek a precíz motorok. Mutogatták a laptopon a telemetriát is amit figyelnek verseny alatt. Nos, hazudnék, ha azt mondom mindent értettem, mivel qrva sok adat volt, borzasztó sok. Mindent látnak, ami az autóval történik, és amit a pilóta művel az autóval. Plusz verseny után mindent kielemeznek. Ha valamit hibáznak büntetés a jutalom, de ez a pilótára is vonatkozik.
Életemben először láttam F1-es papucsokat is ennyire közelről. Az elsők 245/660, a hátsók 345/660 és 13-as felnikkel. Gondoltam megemelem, kiváncsi voltam a súlyára. Hihetetlen könnyű volt pár kiló az egész, azt hittem eldobom a lendülettől, amivel neki feszültem, hehe.
A kormány, ami az autókban volt, egy úgymond "butított" változat volt, nem olyan, mint a mostani autókban van. Elmagyarázták melyik gomb mire való, majd a kezemben foghattam az 5ezer „jurós” cuccot. Érdekesen puha gumiborítása van, de nagyon jó a fogása. A gombok pont kézre álltak és a váltófülek precízen működtek.
Nagyon vártam, hogy ott közvetlenül mellettem beröffentsék a technikát. Kaptunk füldugókat, nehogy gond legyen. Amit használtam is, de természetesen ki az a barom, aki ne szeretné hallani a hangját, ha már egyszer ott áll mellette. Egy kis időre kivettem és élveztem, nagyon durva, hidegrázás!
Mindent fotózhattam kivéve az autót hátulról, mivel nem volt rajta burkolat és nem engedték. Érdekes érzés volt, hogy mászkálhattam az autó körül, miközben az emberek a kordonhoz préselődve egymást lökdösve tolongtak, hogy lássák, hallják az indítást vagy éppenséggel Ricciardo-t. Jófej voltam, és ha láttam valakit, aki lelkesen fotózza az autót akkor elkértem tőle a gépet és lőttem pár képet a fülkéről belülről, illetve a kormányról. Jó volt látni, hogy mennyire örülnek neki. Egy bácsika még meg is kérdezte mivel tartozik.
Ricciardo-ért természetesen a csajok oda meg vissza voltak. Valóban egy laza figura, a tv riporterekkel végig poénkodta a riportot. Viszont a nap végére azért már látszott rajta is a fáradtság, és a színfalak mögött már nem volt az a vigyorgós, Ő is emberből van, hehe.
Én köszönöm ezt a napot a Renault Magyarországnak, felejthetetlen volt és kívánom mindenkinek, hogy ha ilyen lehetősége lesz, ne hagyja ki!
Pár képből és hidegrázó motorhörgésről késztettem egy videó. Nézzétek végig! Érdemes! A volumét pedig tekerjétek fel.